Българският вносител на GWM преговаря да продава Tank 300 у нас

Към момента всичко е в процес на договаряне, но надеждите ни са за положителен отговор от страна на китайския гигант, за да могат феновете на класическите офроуд машини да се докоснат до една такава

tank 300

Пламен Георгиев / CarMarket.bg

Шанхай, Китай

Новината, свързана с българския пазар от салона в Шанхай е, че в близко бъдеще има вероятност един изключително можещ офроудър да се появи у нас. Официалният представител на GWM за България, Българска автомобилна индустрия (БАИ), води преговори в момента с компанията-майка за възможността да започне да продава у нас и Tank 300.

Това научихме лично от извора по време на 21-вото автомобилно изложение в Шанхай, на което нашата медия има уникалния шанс да присъства.

Tank 300 бе един от основните акценти по време на пресконференциите за GWM и Tank. Хубавото е, че Tank 300 наскоро претърпя драстично обновяване, което ще го направи още по-привлекателен за потенциалните купувачи. Затова и от БАИ имат желанието, сега трябва и GWM да даде зелена светлина.

Пламен Георгиев / CarMarket.bg

Иначе, макар 300 да е най-малкият член в гамата на Tank, компания, основана преди 4 години и която вече може да се похвали с 650 000 продажби, той е изключително подходящ за нашия пазар, тъй като предлага страхотни офроуд възможности и супер атрактивен дизайн. Бих могъл да спекулирам, че ще предложи и много конкурентни цени за това, което предлага, ако (или когато) дойде.

Иначе интересът към този модел в Китай е огромен. В първия ден, след като започнаха да се приемат поръчки за фейслифта, компанията отчете 20 000 заявки за 24 часа. Тогава цената му в Китай е била между 199 800 и 249 800 юана (49 950 – 62 450 лева).

Последното е само щипка сол към общата картинка. За Tank 300 е важно, че стъпва на рама, както и всички останали модели в гамата на марката. Голямата новост под предния капак е монтирането на нов 2,4-литров 4-цилиндров дизел със 186 к.с., с който от GWM са изключително горди. При независими тестове той е подобрил параметрите за разход и пробег, които официално са дадени от компанията.

Пламен Георгиев / CarMarket.bg

В моторната гама фигурира 2,0-литров турбо бензинов двигател с 224 к.с. и 387 Нм, както и другата голяма технологична гордост на Great Wall, а именно плъг-ин хибридната система Hi4-Т, с чиято помощ моделът предлага мощност от 408 к.с.

Интериорът също е впечатляващ: изключително модерен, изключително висококачествен, с масивно количество естествена кожа, задължителния „телевизор“ (14,6 инча) на таблото.

Дългият 4760 мм Tank 300 (2750 мм междуосие) е с просвет 224 мм, има бързи и бавни, рама, споменах в началото, блокажи на диференциали, бързи и бавни предавки, има абсолютно всичко, за да предложи наистина високи офроуд възможности, което е и залегнало в сърцевината на Great Wall Motor.

Шанхай коли автомобили Tank 300 китайски автомобили GWM